Jak tvoříme

Vizualizace

Ne vždy je nemovitost připravena v takovém stavu, jaký bychom si pro její prezentaci přáli. V takovém případě je třeba pracovat s lidskou představivostí.


Vizualizace budoucího stavu využíváme nejčastěji v případě…

  • Prodeje pozemku
  • Prodeje nemovitosti, která ještě není dokončena
  • Prodeje nemovitosti před rekonstrukcí
  • Znatelného zásahu do interiéru nebo dispozice nemovitosti

Díky vizualizacii představíme budoucí podobu nemovitosti, možnosti využití pozemku nebo změny dispozic a oslovíme tak mnohem větší publikum, než při použití fotek současného stavu..

Tak jako prodejci a značky cílí co nejlépe na své zákazníky, tak i my se snažíme pracovat maximálně efektivně a zajistit Vám úspěšný prodej v co nejkratším čase a za tu nejvyšší cenu.

Jak to vypadá?
Máte zájem o nezávaznou schůzku?